PrimaCreator P120

PrimaCreator P120 Review

K de Boer 13 mei 2018, 311 views Product gekocht

PrimaCreator P120

Prima printer voor lage prijs

Pluspunten

• goedkoop
  • verwarmd bed
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• 1 printkop
  • matige printkwaliteit
  • redelijk veel geluid tijdens printen

Printkwaliteit Score: 3
Dit is een zeer goede printer voor de prijs die je ervoor betaald. Dit is ook mijn eerste eigen printer dus of ik er echt veel verstand van heb... dat niet. Ik heb wel vaker met andere printers geprint geprint dus qua printen zelf weet ik wel iets

Ik heb mijn printer bij 3dware gehaald waar de prijs net iets lager was dan bij anderen. Toen ik de printer ophaalde (in april 2018) werd mij verteld dat er wat aanpassingen waren gedaan waardoor het een soort 3.0 versie was. De belangrijkste aanpassingen waren een nieuw printoppervlak waardoor de print beter blijft kleven tijdens het printen en het beschermen van de draad die zorgt voor het verhitten van het printbed (deze kon beschadigen waardoor het verwarmingselement niet meer werkte.

Ik heb de printer nu al een flink aantal uren laten printen en het blijft me verbazen hoe goed hij het doet.

Heb jij ook een PrimaCreator P120?