1 review

Trust Azul laptopstandaard met ventilator

Specificaties Soort accessoire: Laptopstandaard - Bekijk alle specificaties

Trust Azul laptopstandaard met ventilator Review

LEX63 12 mei 2018, laatste update op 12 mei 2018, 259 views Product gekocht

Trust Azul laptopstandaard met ventilator

Stil en doet zijn werk.

Pluspunten

• Redelijke aanschaf prijs
  • Redelijk stil.

Minpunten

• Blauwe licht hinderlijk als het donker is.
  • USB kabel had wel langer gemogen.

Een nieuwe computer een nieuwe cool-pad.

Ik vind deze Cool-pad zeer degelijk. Stevig ABS kunststof en een stevige aluminium gaatjes plaat. Ik heb een zware 17 inch notebook en die staat als een huis op deze cool-pad.

Hij is redelijk rustig, er blijkt een temperatuur sensor in te zitten als het erg warm word gaan de ventilatoren sneller draaien.

Dat blauwe licht dat hadden achterwegen mogen later erg hinderlijk als het donker is.

Verder kan ik iedereen deze cool-pad aanbevelen.

Heb jij ook een Trust Azul laptopstandaard met ventilator?