NAD D3020 V2 Review
Kleine, minimalistisch vormgegeven en rechtopstaande Klasse D versterker. Deze Versie 2 heeft een phono-ingang die de V 1 niet had. Daarvoor is een USB ingang ingeleverd.
Het belangrijkste: het geluid. Helder, krachtig en zeer gedetailleerd.
Met 2*30 Watt kan ie ruim hard genoeg.
Pluspunten
schoon, gedetailleerd geluid lekker compact
Minpunten
Digitale ingangen beperkt tot 1*optisch; 1*coax frontpaneel is zeer vingervlekgevoelig aparte, verticale plaatsing Voor de featureset: prijzig
Eindoordeel
Kleine, minimalistisch vormgegeven en rechtopstaande Klasse D versterker. Deze Versie 2 heeft een phono-ingang die de V 1 niet had. Daarvoor is een USB ingang ingeleverd.
Zeer eenvoudige bediening: twee soft-touch knoppen op de bovenzijde (aan/uit en bronkeuze), en een volumeknop. Het front/bovenpaneel is een vingervlekkenmagneet.
Beetje goedkoop uitziende afstandsbediening, die zijn werk verder prima doet.
Op dit moment werkt de versterker nog niet helemaal goed samen met de Logitech Harmony remote.
Het belangrijkste: het geluid. Helder, krachtig en zeer gedetailleerd. Met 2*30 Watt kan ie ruim voldoende hard. Het gehele apparaat wordt een beetje warm, maar niet schokkend. En het schakelt zichzelf naar standby als er geen input is.
Zeer eenvoudige bediening: twee soft-touch knoppen op de bovenzijde (aan/uit en bronkeuze), en een volumeknop. Het front/bovenpaneel is een vingervlekkenmagneet.
Beetje goedkoop uitziende afstandsbediening, die zijn werk verder prima doet.
Op dit moment werkt de versterker nog niet helemaal goed samen met de Logitech Harmony remote.
Het belangrijkste: het geluid. Helder, krachtig en zeer gedetailleerd. Met 2*30 Watt kan ie ruim voldoende hard. Het gehele apparaat wordt een beetje warm, maar niet schokkend. En het schakelt zichzelf naar standby als er geen input is.
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/30846/crop624404d93a803_cropped.jpg?f=community)