1 review

Cherry MC 4000

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Cherry MC 4000 Review

MedionAkoya 28 april 2018, laatste update op 29 januari 2020, 56 views Product gekocht

Cherry MC 4000

Het wordt wordt als gamersmuis verkocht. Maar ik vind zelf dat het ook als CAD-muis door studenten gebruikt kan worden. Let maar niet op de verlichting. Je moet ervan houden.

Pluspunten

• Goedkoop met 14,95 euro

Minpunten

• Lamp gaat niet uit.
  • Side-scrolling niet mogelijk
  • Muis is ietwat te klein

Aangeschaft om de MC 2000 te vervangen (MC 2000 is niet defect hoor). MC 4000 heeft duidelijk een hogere DPI dan een MC 2000. Het verschil is 1600 DPI VS 2000 dpi.
Er zit verder een dpi knop in twee standen.1000 DPI en 2000 DPI.
Dit is wel mager voor gamen maar zou niet misstaan bij AutoCAD. Het is jammer dat de lampjes niet uitkunnen.
Het is rood of blauw licht. Gelukkig is rood voor 2000 dpi. Want blauw is geen fijne kleur en nogal fel in je ogen.
Verder viel mij op dat side scrollen niet mogelijk was. Ach, dat gebruikte ik toch nooit. Wel zitten er twee knoppen die bij een internetbrowser ingezet kunnen worden als "Volgende" of "Vorige"internetpagina. Dan hoef je niet op het pijltje linksboven te klikken van je internet browser.

Heb jij ook een Cherry MC 4000?