Pioneer VSX-932 Zwart

Specificaties 7.2-kanaals met 130W versterker en 4x HDMI - Bekijk alle specificaties

Pioneer VSX-932 Zwart Review

aefish 24 april 2018, 926 views Product gekocht

Pioneer VSX-932 Zwart

mooie reciever inclusief phono ingang en chromecast audio.

Pluspunten

• phono ingang
  • wifi aansluiting
  • chromecast audio

Minpunten

• beeldkwaliteit composite video
  • ontbrekende component video ingang

Geluidskwaliteit Score: 4
deze reciever gekocht nadat mijn vorige Pioneer VSX-921 uit 2011 de geest gaf.
Mooie upgrade, met name de streaming mogelijkheden.
Voorzien van BT/Airplay/Google Chromecast Audio/Spotify client.

Installatie gaat vrij gemakkelijk. Je kunt aangeven wat je speaker setup is (nee, je hoeft geen 7.2 te hebben)
Met de meegeleverde microfoon wordt het geluid van de reciever zo optimaal mogelijk ingesteld voor je speaker configuratie en ruimte.
Ik had wel het idee dat de bas van de subwoofer iets te hard was gezet, maar dat is achteraf ook makkelijk in te stellen met de Pioneer Remote App.

Er zitten 2 composite video aansluitingen op. Deze geven een slecht beeld als de Nintendo Wii erop wordt aangesloten.
De VSX-921 had ook een component video aansluiting wat een veel beter beeld gaf voor de Wii. Deze mist nu helaas en ik heb
de Wii nu maar rechtstreeks op de tv aangesloten.

Een mooi pluspunt is de phono ingang. Ik kan nu mijn platenspeler weer gebruiken, geeft een goed geluid!

Heb jij ook een Pioneer VSX-932 Zwart?