Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G

Specificaties 11GB GDDR5X • 3x DP, DVI-D, 3x HDMI - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G Review

basss37 24 april 2018, 194 views Product gekocht

Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G

sterke kaart maar mijne houd niet van opstarten.

Pluspunten

• zeer goede kaart
  • redelijk makkelijk te overclocken
  • ziet er mooi uit
  • mooie kleur LED's
  • stil

Minpunten

• beeld valt weg na opstarten
  • software werkt niet fijn
  • met te hoge overclock doet hij raar ( te verwachten)
  • PRIJS

Drivers en compatibiliteit Score: 4
in het kort is dit een hele goede kaart.
ik ben heel blij dat ik hem heb maar hij heeft bij mij zeker een minpunt.

als ik mijn computer opstart dan valt na een minuut mijn beeld weg. dan krijg ik de melding "displaypoort geen signaal" en als ik de displaypoort kabel opnieuw in de GPU steek doet hij het na 2 seconde weer.

naast dit ene minpunt zie ik eigenlijk geen minpunten.
de enige dingen die verbeterd zouden kunnen worden zijn de prijs (is momenteel veel te hoog) en het kopere plaatje op de baseplate had van mij weg gelaten mogen worden.

veder vind ik de software redelijk vaag.
je krijgt er een prgramma (Graphics engine) bij die voor mij niet helemaal werkt.
naast dat hij soms niet wil openen (blijft geminimaliseerd en kan hem dan ook niet openklikken, dan moet ik het programma in de taakbeheer afsluiten en als administrator opnieuw openen) is het programma zelf ook niet al te best.

opzich kan je de kaart gewoon 1 keer op de OC mode zetten en hoef je het programma niet meer te gebruiken, dus daarom is het opzich niet heel erg, maar het had zeker makkelijker gekund. helemaal voor een 1100 euro GPU.

al met al kan ik deze kaart wel aanbevelen.

als je vragen hebt over deze GPU mag je mij een bericht sturen.

Heb jij ook een Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G?

please note, ik ben geen profesional die honderde videokaarten heeft gebruikt.
dit is alleen maar mijn mening als gemiddeld gebruiker.