Logitech Wireless Marathon Mouse M705

Logitech Wireless Marathon Mouse M705 Review

Murdock1985 20 april 2018, 289 views Product gekocht

Logitech Wireless Marathon Mouse M705

Zeer goed product en bijna onbreekbaar.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Lange batterijduur
  • Wireless

Minpunten

• Geen

Algemeen
Ik gebruik een draadloos toetsenbord en deze muis via 1 unifying usb stickie. Werkt perfect!
Deze muis heb ik al een jaar of 4 en heb daar maar een enkele keer de batterijen voor hoeven te vervangen.

Bouwkwaliteit
In de 4 jaar is de muis zeker wel 10x vanaf zithoogte op de harde houten vloer gestuiterd en werkt nog perfect! Het enige minpunt is dat je de batterijen van de grond mag rapen, want deze vliegen er uit omdat het batterijklepje los schiet. :D

Ergonomie/vormgeving
De muis ligt erg goed in de hand, is niet te zwaar ondanks 2 AA batterijen die er in zitten.

Wanneer deze muis overlijd, zal ik 100% zeker weer deze muis aanschaffen, tenzij er een (betere) opvolger is gemaakt door Logitech. Ben er zeer tevreden mee.

Heb jij ook een Logitech Wireless Marathon Mouse M705?