Apple iPhone SE 32GB Grijs

Apple iPhone SE 32GB Grijs Review

Stylus 19 april 2018, laatste update op 19 april 2018, 689 views Product gekocht

Apple iPhone SE 32GB Grijs

Compact en fijn toestel. Ook in 2018 nog een aanrader.

Pluspunten

• Formaat (1 hand gebruik)
  • Accu
  • iOS apps zijn kwalitatief beter dan de apps van Android

Minpunten

• Main camera
  • Front camera
  • iOS begint achter te lopen

Lang aan het twijfelen geweest om in 2018 nog een SE van 2 jaar oud te kopen. Het is mij 100% meegevallen. Het is nog een snel toestel en werkt allemaal erg soepel. Kwaliteit van de camera loopt wel wat achter. De main camera maakt niet perse slechte foto's en kan er voor algemeen gebruik zeker mee door, een hoogstandje is het zeker niet. De accu is daar in tegen perfect! Met gemak haal ik met normaal gebruik (bellen, appen, browser en wat nieuws apps) twee dagen. De SOT zit dan rond de 8 a 9 uren over twee dagen bekeken. Van iOS naar Android overgestapt en nu dus weer terug. iOS loopt qua OS naar mijn idee wel achter. Het zijn de kleine instellingen die het verschil maken. iOS apps zijn wel van betere kwaliteit.

Heb jij ook een Apple iPhone SE 32GB Grijs?

Vraag & Aanbod

Beperkte review...

Waar ik in geïnteresseerd ben, is waar iOS achterloopt op Android. Je hebt ervaring met iOS, bent ooit overgestapt op Android, en zit nu weer op iOS, dus het kan vast niet erg zijn, anders was je niet teruggegaan naar iOS. Toch?
Tja, jij weet het toch altijd beter ;)

Nee, iOS is zeker niet erg. Maar dat staat er ook niet. Ik ben destijds om het schermformaat naar de Nexus telefoons overgestapt. Deze zijn inmiddels niet meer te betalen en mijn gebruik is anders geworden. Van multimedia user naar moet bereikbaar zijn user. Toch ben ik gevoelig voor de software updates. Vandaar iOS. Wil je verdieping tussen iOS en Android dan zijn er vast andere users die je daarbij beter kunnen helpen.