Logitech MX Ergo

Specificaties Radiogestuurde muis en 380dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Ergo Review

MauricevL 14 april 2018, laatste update op 16 april 2018, 437 views Product gekocht

Logitech MX Ergo

Intussen heb ik deze muis een half jaar lang dagelijks intensief in gebruik (sinds introductie). Iedere dag gaat deze muis mijn tas in en wordt overal gebruikt, zonder problemen op Linux én Windows. De muis 1x opgeladen, ziet er als nieuw uit, voelt perfect, en verdient de volle punten.

Pluspunten

• kwaliteit materialen
  • erg stevig
  • batterijduur

Minpunten

• slaapstand

Logitech heeft met de MX Ergo een hele mooie moderne trackball in de markt gezet. De muis ziet er fantastisch uit - al oogt ie daardoor wat saaier dan andere trackballs. Wat me na een half jaar vooral opvalt is hoe goed de materiaalkeuze is geweest van Logitech. De muis gaat iedere dag mijn tas in, maar na al die tijd is er geen enkele beschadiging of slijtage aan de muis te zien. De plastics van laptops en toetsenborden verkleuren vaak iets doordat ze vettig worden, maar deze muis heeft er geen last van.

Als er al iets op deze muis aan te merken valt is het dat deze (net als andere draadloze muizen) na een tijdje in slaapstand gaat. Het wakker worden uit die slaapstand duurt een kleine seconde.

Heb jij ook een Logitech MX Ergo?

ontbreken bluetooth - ??? Ik gebruik 'm dagelijks met Bluetooth. Werkt prima.
Je hebt ook helemaal gelijk!