Intel Core i5-4460 Boxed

Specificaties 1150 socket • Quad core @ 3,2GHz-3,4GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core i5-4460 Boxed Review

BUSINESSRA 4 april 2018, 610 views Product gekocht

Intel Core i5-4460 Boxed

De i5 4460 is gewoon een basis cpu die voor de meeste mensen wel voldoet. Wil je gaan gamen of doe je wat intensievere taken dat alleen op het internet zitten? Dan zou ik toch maar verder gaan kijken. (Kijk uitgebreide omschrijving!)

Pluspunten

• Basis cpu
  • redelijk oud, maar toch nog goed.

Minpunten

• Voor deze prijs heb je betere

Deze i5 4460 is mijn eerste cpu geweest en was een mooi ding. Hij is zeer stabiel en kan best wel wat werkdruk aan. Alleen zodra je meer dan gemiddeld gaat doen, zal je al snel naar een upgrade moeten kijken. Ik gebruikte hem voor gaming en daar was die relatief goed in, maar merkte wel na enige tijd dat die bottleneckte, wat niet zo handig is voor zwaardere taken. Ik zou het product sterk afraden omdat je voor dit bedrag vele male beter cpu's op de markt heb in 2018.

Plus punten aan de 4460:
- Zeer stabiel. Zal niet snel een crash veroorzaken omdat die stopt met werken.
- Net wat meer kracht dan de basis werk cpu's. Hierdoor kan je toch nog net wat meer taken uitvoeren, of nog net de basis games voldoende laten runnen.

Minpunten:
- De prijs. In 2018 heb je voor ongeveer dezelfde prijs een Ryzen 1600 die vele malen sneller is en beter. Het enige nadeel daarvan is dat de ryzen DDR4 nodig heeft, en dat kost weer meer geld

Dus ben je aan het twijfelen over een cpu, zou ik toch even verder kijken. Dit is wel een goeie cpu, maar de prijs maakt hem weer tegenvallend. Zoekt u iets voor werk pc, dan is minder ook goed. Wil je er mee gamen? Dan kan je beter een ryzen (AMD) kopen.

Heb jij ook een Intel Core i5-4460 Boxed?

Vraag & Aanbod