1 review

Meizu Pro 7 Zwart

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB - Bekijk alle specificaties

Meizu Pro 7 Zwart Review

Fluefiske 23 maart 2018, laatste update op 23 maart 2018, 838 views Product gekocht

Meizu Pro 7 Zwart

Prachtig product van een Chinese telefoon fabrikant in opkomst, #value for money

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Snelheid 4GB/10 cores
  • Snelheid van het laden middels USB-C
  • Flyme os met Android 7
  • Tweede beeldschermpje
  • Kwaliteit van de camera aan de voorzijde 16M

Minpunten

• Laadtijd animatie tweede schermpje duurt iets langer

[img=620]K69oqcjW[/img]Flyme OS
Ik heb zo'n 3 jaar geleden een Meizu MX 5 gekocht en het flyme OS beviel toen ook al prima. Ik was al een tijdje onder de indruk van FlymeOS. Het Het is nu alleen nog maar beter geworden (De standaard launcher is zelfs beter als de launcher op mijn S7 toestel). Er zitten allerlei handigheden ingebouwd. Bijvooreeld, de vingerafdrukscanner en de mogelijkheden om de apps die je wilt vergrendelen met een vingerafdruk. Je kunt gemakkelijk gesprekken opnemen. Het besturingsysteem rooten doe je met één klik in de Settings. En via 'SmartTouch' kan je gemakkelijk het scherm naar beneden brengen om met je vinger de top te bereiken.

Ik kocht ze in China en heb ze zelf geflashed naar global rom, daar hield ik € 170,-- mee in de zak :-)

Heb jij ook een Meizu Pro 7 Zwart?

Fantastisch toestel, 1 maar is dat het overschakelen naar 3g soms een restart vereist. Voor de rest erg tevreden.
Bedankt voor de review! Hoe bevalt het toestel na 1,5 jaar?