Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 128GB + SD-adapter

Specificaties 128GB microSDXC • €0,123 per GB - Bekijk alle specificaties

Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 128GB + SD-adapter Review

easyriider 17 maart 2018, 2.219 views Product gekocht

Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 128GB + SD-adapter

Dit MicroSD kaartje leest erg snel, maar het schrijven gaat een stuk langzamer.

Pluspunten

• leessnelheid

Minpunten

• schrijfsnelheid

In m'n tablet, een Samsung Galaxy Tab A 10.1 had ik een 64GB kaartje van Samsung, maar zocht een 128GB kaartje.

Deze MicroSD kaartjes van Sandisk hebben als enige een A1 specificatie, de Application Performance Class. Voor A1 moet het kaartje minimaal 1500 IOPS kunnen lezen en 500 IOPS kunnen schrijven.

Het kaartje wordt in een tablet gebruikt, dus de snelheid niet getest met een programma op de PC, maar met de app Androbench:

Het aantal IOPS schrijven zit net onder de 500, maar bij het lezen op 2509, dus ruim boven de specificatie. Ook de sequentiële leessnelheid is met 80MB/s prima.

Heb jij ook een Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 128GB + SD-adapter?

Bedankt voor uw benchmark test. Ik vond de mijne ook wat traag in mijn Teclast tablet, en heb ook even een aantal keer deze tool gedraaid.
Het leek echter mee te vallen
Seq. Read: 79
Seq. Write: 35
Rnd Read: 3000
Rnd Write 800
Afgerond voor het gemak.
Ik merkte bij mij wat afspeel issues met VLC en videobestanden van 2 a 3 Gb.
Wellicht kan er verschil zijn per cardreader in een tablet.
Bedankt voor de review, hier mijn resultaten.
Getest op telefoon.