Toshiba Exceria M302 Mobile 16GB Review

hans251 3 maart 2018, laatste update op 3 maart 2018, 179 views Product gekocht

Toshiba Exceria M302 Mobile 16GB

Prima kaart, doet in ideale omstandigheden :-) wat er beloofd is: lezen 90 MB/sec

Pluspunten

• Hoge leessneheid: 90 mb/s
  • Prijs/ prestatie

Minpunten

• Beperkte schrijfsnelheid: 14 mb/s

Voor een telefoon zocht ik een goedkope kaart met redelijke prestaties.
De 'marketingsnelheden' voor de Toshiba M302 lezen/ schrijven zijn 90/ 20 MB/s en dat is in mijn situatie ruim voldoende.
Maar ja, marketing is marketing, dus toch zelf even checken!

De snelheden zijn getest met ATTO via een Transcent usb3 cardreader en een benchmark (Tuxura) op de telefoon.
Opvallend was dat de Leessnelheid op de telefoon de helft is dan via usb3.
De schijfsnelheid bleek hetzelfde:
lezen usb3: 90 MB/s
lezen telefoon: 44 MB/s
schrijven usb3: 14 MB/s
schrijven telefoon: 14 MB/s
[img=620]MkVxY8xe[/img]
Conclusie: prima geschikt voor mijn telefoon.

Heb jij ook een Toshiba Exceria M302 Mobile 16GB?