Cooler Master MasterBox Lite 5 - Reviews

Specificaties Tower • 3 interne bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master MasterBox Lite 5 Review

jobvermeulen 1 maart 2018, laatste update op 1 maart 2018, 74 views Product gekocht

Cooler Master MasterBox Lite 5

De bouwkwaliteit is goed, niet geweldig. Zoals op de website van Cooler Master staat, wordt er maar 1 fan meegeleverd dus daar valt niet over te klagen. Waar wel over te klagen valt is dat de kast vibreert.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit
  • Lage prijs
  • Kan groot moederbord in
  • PSU netjes afgedekt
  • Ruimte voor 4 fans

Minpunten

• Weinig ruimte voor cable management
  • Weinig airflow
  • Kleine front intake
  • Kast virbreert

Deze cooler master kast, is een kast die niet al te duur is en niet al te goedkoop. Van dit merk en zeker met deze prijs verwacht je wel degelijke kwaliteit.
Ik moet toegeven dat de kast er leuk uit ziet met zijn plastic front- en zijpaneel (krast wel snel).
Alleen dat een kast trilt wanneer er een waterkoeler is ingezet (zoals de foto's op tweakers) verbaasd mij wel. Ik heb vele pogingen gedaan met rubbertjes tussen de koeler en de kast, maar dat allemaal tevergeefs. De koeler zit nu aan de voorkant, maar de intake voor de airflow is daar te klein. Er zitten nu twee extra fans in van bequiet om het zooitje een beetje koel te houden en te voorzien van airflow. Let er daarom goed op wat je in deze kast wilt plaatsen.

Heb jij ook een Cooler Master MasterBox Lite 5?