1 review

Asus ZenBook Flip UX461UA E1112T - Reviews

Specificaties 14" • 1920x1080 (Full HD) • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus ZenBook Flip UX461UA E1112T Review

Xypzo. 21 februari 2018, laatste update op 21 februari 2018, 322 views Product gekocht

Asus ZenBook Flip UX461UA E1112T

Solide laptop, oogt een stuk zakelijker dan de blauwe variant

Pluspunten

• Flip functie
  • Heerlijk snel
  • Solide

Minpunten

• Hoge prijs
  • Vingerafdruk scanner niet perfect
  • Iets zwaarder dan z'n concurrenten

Net deze laptop gekocht na veel wikken en wegen tussen verschillende ASUS laptops.
Het voordeel van deze laptop vind ik dat er 2 gewone usb 3 poorten aanwezig zijn alsmede een micro sd-card reader en ook 1 usb-c poort. De meeste dunnere/lichtere Asus laptops met flip functie hebben alleen 2 usb-c poorten. Dan moet ik weer slepen met een usb-hub.
De grijze kleur vind ik een groot voordeel tegenover de Royal Blue versie. Grijs oogt bij klanten gewoon professioneler.
De laptop is lekker snel dankzij de i7 processor, de 16gb geheugen is ruim voldoende, alhoewel ddr3 misschien wel wat achterhaald is in 2018. 512gb m2 Sandisk geheugen aanwezig, wat voor mijn gevoel schandalig snel werkt.
De scharnieren van het scherm voelen heel solide aan. Er zit genoeg travel in het verlichtte toetsenboard, wat ik ook een groot voordeel vind.
Al met al, hele fijne laptop, al had hij van mij wel 200 euro goedkoper mogen zijn!
Met 1,4 kilo wel wat zwaar, zeker in de tablet functie.

Heb jij ook een Asus ZenBook Flip UX461UA E1112T?