1 review

Trust Radi USB Microfoon - Reviews

Trust Radi USB Microfoon Review

Xorgye 20 februari 2018, laatste update op 20 februari 2018, 290 views Product gekocht

Trust Radi USB Microfoon

Het is een slecht product voor een te hoge prijs. T ziet er leuk uit maar het is allemaal schijn.

Pluspunten

• Regelbare microfoon sterkte
  • Aan/uit knop
  • USB adapter
  • Stabiele standaard

Minpunten

• Slechte geluidskwaliteit
  • Alles plastic

Ik zocht een microfoon om te gebruiken tijdens gameplay opnamen.
Ik gebruik nu de interne microfoon van mijn MacBook Pro, graag wilde ik een microfoon nodig die los te plaatsen is voor beter ontvangst.

In de winkel waren 2 varianten van deze 'Trust USB all-round MICROPONE' te vinden. De Radi (dit product) en een generieke.
De prijs van deze Radi, in combinatie met de hoe het product gepresenteerd wordt, deed vermoeden dat dit een leuke instap microfoon was om net iets meer mee te doen.

Dit product levert niet wat je op het eerste gezicht denkt te krijgen!
En als je de verpakking er op na leest zie je ook dat er ook helemaal geen eigenschappen vermeld worden, en al helemaal geen studio-achtige eigenschappen aan toegeschreven worden!

Wat is mijn ervaring met dit product:
  • Met de aanbevolen instellingen heb je extreem veel ruis op de lijn. Dat is rechtstreeks met gebruik van de 3.5 plug of via de USB adapter.
  • Je hebt een programma als Audacity nodig om achteraf de kwaliteit enigszins acceptabel te krijgen.
  • De studio stekker mag je, volgens de handleiding, niet in een mengpaneel stoppen.
Kortom, je wordt blij gemaakt met een mooi jasje maar de inhoud is waardeloos.

Heb jij ook een Trust Radi USB Microfoon?

Ik denk dat je verwachtingen te hoog waren. De eigenschappen die je beschrijft i.c.m. het merk TRUST is volgens mij precies wat je kan verwachten voor 45 euro. Wellicht terugbrengen en een goede microfoon halen:
Ik denk inderdaad ook dat mijn verwachtingen te hoog waren.
Maar ik voel mij meer genept door t feit dat het er professioneel uit zag dan dat het niet voorspelbaar was.

Ik kon trouwens nog geen reviews over dit product vinden toen ik het wou kopen. Dus bij dezen deel ik mijn ervaring met anderen ;-)

En bedankt voor de aanbeveling. Ik had al wel het vermoeden dat je 100+ euro ging voor enige vorm van kwaliteit.
tja... trust... dat is ook echt rotzooi van de onderste plank