LG 49SJ810V Wit, Zilver

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG 49SJ810V Wit, Zilver Review

Mrmarkiemark 19 februari 2018, 581 views Product gekocht

LG 49SJ810V Wit, Zilver

Onder garantie deze TV mogen omruilen.Super tevreden met deze tv. Beeld is mooi en scherp. Voor mij elke keer weer een genot om naar te kijken als ik op de bank neerplof.

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Start super snel op
  • Web OS loopt snel en vloeiend
  • Netflix start snel op
  • Geluid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Spraakherkenning

Minpunten

• Uit of the box moeten kleuren wel aangepast worden. Staat erg donker ingesteld
  • Dikker dan mijn vorige tv

Erg tevreden met deze tv. Had hiervoor de Sony Bravia KDL-48W705C en had bij deze tv erg last van backlight bleeding aan de zijkanten van het scherm Met deze LG tot nu toe geen last van. Scherm ziet er mooi uit en het beeld is erg scherp. TV is wel wat dikker dan de sony die ik had. De voet van de TV vind ik persoonlijk mooi mij kan mij voorstellen dat voor anderen hij erg aanwezig is. De upscaling van het tv signaal van ziggo vind ik ook prima. Beelden zijn mooi, vloeiend en scherp. De Netflix app werk ook prima, start snel op en laadtijden zijn lekker vlot. De web-os van LG werkt vloeiend en is handig te bedienen met de magic remote. Het koppelen van de set-up box van ziggo aan deze afstandbediening was ook zeer eenvoudig. Scheelt weer een afstandbediening in de woonkamer ;)

Qua gamen op de ps4 vind ik het beeld scherp en vloeiend.

Al met al erg tevreden over mijn aankoop.

Heb jij ook een LG 49SJ810V Wit, Zilver?