Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

€ 15,99
Specificaties 128GB microSDXC • € 0,125 per GB - Bekijk alle specificaties

Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter Review

FunkyBro 15 februari 2018, 1.792 views Product gekocht

Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

Gemengde gevoelens, 3 kaarten in gebruik en presteren allen anders.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Snelheid

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Niet snel genoeg voor sommige toepassingen

Gemengde gevoelens dus. Ik heb 3 kaarten (32, 64 en 128GB) in gebruik en presteren allen anders, mede door verschillend gebruik.

Een 32GB kaartje in mijn dashcam presteert heel aardig maar is helaas te langzaam om 1080p op 60fs op te slaan. Het resultaat is een erg schokkend filmpje.
De 64GB versie gebruik ik in mijn IP-cam, wordt 24/7 video in 1080p op opgenomen en presteert al sinds een jaar stabiel, geen problemen.
Het 128GB kaartje heb ik helaas de minste ervaring mee. Deze gebruik ik in mijn telefoon maar heeft het na iets meer dan een jaar opgegeven. Geen mogelijkheid tot schrijven meer (wel lezen). Formatteren faalt continu, geen mogelijkheid tot herstel. Tot voor kort heel aardige prestaties maar verwacht geen hoogvlieger.

Heb jij ook een Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter?