LG V20 Titanium

Specificaties 5,7" • 2560x1440 (Quad HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG V20 Titanium Review

davidpetersNewbie 15 februari 2018, 240 views Product gekocht

LG V20 Titanium

Degelijk, goede camera, handige functies

Pluspunten

• Goed gebouwd
  • Prima scherm
  • Snel
  • Tweede scherm is echt handig
  • Eigen software kaal en functioneel

Minpunten

• Accuduur oké, maar niet geweldig
  • Minder vaak updates dan beloofd

Kunnen aanschaffen voor €320,- via de bekende Chinese route. Nederlandse taal was er makkelijk op te zetten.
In het begin wat moeite met de grootte van het toestel, maar daar wen je ook weer aan. Past in een broekzak.
Het toestel is degelijk gebouwd en heeft me in 1,5 jaar niet één keer in de steek gelaten. Ik ervaar het toestel als snel. Ook snelle vingerafdrukscanner. Geen problemen gehad met software van derden. Software nu op beveiligingsniveau november 2017; dat mag wat beter. Geen enkele behoefte gehad om er lineageos op te zetten ( daar kwam ik vandaan).
De dubbele camera bevalt erg goed. Groepsfoto's en foto's in kleinere ruimtes zijn goed met de groothoeklens te doen. Echt toegevoegde waarde.
Geen enkel probleem gehad met verbindingen en gps.
Mij bevalt het tweede scherm erg goed. Snel je wifi of zaklamp aan/uit of snel een berichte lezen. Is aanpasbaar wat functie betreft. Hoofdscherm is voor mij van prima kwaliteit, voldoende helder en prima kleuren.

Dit is een toestel waar je je aan hecht en dat je gaat missen.

Heb jij ook een LG V20 Titanium?