Specificaties Tower • 5 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Sharkoon DG7000 Groen Review

kjderksen 10 februari 2018, laatste update op 19 maart 2018, 75 views Product gekocht

Sharkoon DG7000 Groen

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Mooie kast die ook fijn werkt bij instaleren. Eigenlijk zit alles er wel op en aan wat tegenwoordig als 'standaard' wordt gezien. De koelingsmogelijkheden zijn voor 'lucht' uitstekend, maar voor de radiator junkies zijn andere behuizingen misschien beter.

Pluspunten

• Psu cover
  • 3 140mm fan led
  • Kabel management
  • Stoffilters
  • Komt in meerdere kleuren

Minpunten

• Molex aan de fan kabels, ook de USB3 heeft een USB2 adapter kort op de connector zitten. Naar mijn mening niet handig en mooi.
  • Geen rubbere afwerking bij de kabel gaten
  • Geen mogelijkheid een radiator te plaatsen in de top. Daarnaast is in de front 280mm Push-pull niet mogelijk in de onderste positie/ 140mm fan i.v.m. de PSU kap.

Opmerking:
* De behuizing is de DG7000-G, maar omdat alleen het zijpaneel anders is (glas), toch ook de review geplaatst bij de DG7000.
* In de productkoppeling staat de freezer 33 TR rood, maar dit is de groene. Was op het moment van schrijven niet bekend op tweakers.
* Deze zelfbouw pc is overigens niet meer in mijn bezit, omdat ik deze verkocht heb.

Heb jij ook een Sharkoon DG7000 Groen?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8