Fossil Q Venture FTW6003 Zilver (Zilver)

Fossil Q Venture FTW6003 Zilver (Zilver) Review

ljan1977 21 januari 2018, 180 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van deze review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.ljan1977 schreef afgelopen jaar 2 reviews, waarvan 100% gesponsord.

Fossil Q Venture FTW6003 Zilver (Zilver)

Dit horloge mocht ik testen via de Insiders en ik was al fan van Fossil en de smartwatch functie is een leuke&nuttige toevoeging. Het verbinden met je telefoon gaat makkelijk en je kunt verschillende apps instellen covers kiezen. Het werkt goed met wifi&bluetooth en heb geen problemen ondervonden met verbinding.

Pluspunten

• mooi design zoals ik gewend ben van Fossil
  • verbinden met smartphone gaat snel en makkelijk (Android)
  • werkt met wifi en bluetooth
  • keuze uit verschillende covers
  • zien wie er belt en antwoorden op berichten gaat ook goed

Minpunten

• alleen usb kabel meegeleverd en geen stekker
  • niet vergeten op te laden

Heb jij ook een Fossil Q Venture FTW6003 Zilver (Zilver)?