Tweakers zegt: 7,5

Sony Xperia X Compact Zwart

Specificaties 4,6" • 1280x720 (HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia X Compact Zwart Review

jobe1960 20 januari 2018, laatste update op 9 december 2018, 248 views Product gekocht

Sony Xperia X Compact Zwart

Heel veel waar voor je geld!

Pluspunten

• handige grootte
  • prachtige foto-kwaliteit en beeldstabilisatie
  • zeer goede vingerscan
  • stevigheid, strak design

Minpunten

• Volume geluid ontoereikend

Heb deze nu een jaar in mijn bezit. Na een aantal Nokia's werd ik "gedwongen" een Android te kopen, wegens geen updates meer voor Windows Phone op aantal belangrijke apps, o.a. Mobile Banking.
Dit was dan de enige onder 5 inch met voldoende fotokwaliteiten en toch een "aanvaardbare" prijs. Heb het me zeker nog niet beklaagd.
Sobere look (I like) en zeer robuust gebouwd. Handig formaat voor mensen met kleine(re) hand. Meer dan voldoende features voor wat ik nodig heb in een SmartPhone. Afgelopen jaar geen technische problemen gehad. Als ik een minpunt moet noemen: volume geluid is in luidruchtige omgeving ontoereikend. En de batterijduur kon mss iets beter: bij redelijk intensief gebruik gaat ie nèt een dag mee.

Heb jij ook een Sony Xperia X Compact Zwart?