Tweakers zegt: 7,5

Sony Xperia X Compact Zwart - Reviews

Specificaties 4,6" • 1280x720 (HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia X Compact Zwart Review

jobe1960 20 januari 2018, laatste update op 20 januari 2018, 233 views Product gekocht

Sony Xperia X Compact Zwart

Zie hieronder

Pluspunten

• handige grootte
  • goede foto-kwaliteit en beeldstabilisatie
  • zeer goede vingerscan

Minpunten

• batterijduur kon mss wat beter

Heb deze nu een jaar in mijn bezit. Na een aantal Nokia's werd ik "gedwongen" een Android te kopen, wegens geen updates meer voor Windows Phone op aantal belangrijke apps, o.a. Mobile Banking.
Dit was dan de enige onder 5 inch met voldoende fotokwaliteiten en toch een "aanvaardbare" prijs. Heb het me zeker nog niet beklaagd.
Sobere look (I like) en zeer robuust gebouwd. Handig formaat voor mensen met kleine(re) hand. Meer dan voldoende features voor wat ik nodig heb in een SmartPhone. Afgelopen jaar geen technische problemen gehad. Als ik een minpunt moet noemen is het de baterijduur: bij redelijk intensief gebruik gaat ie nčt een dag mee.

Heb jij ook een Sony Xperia X Compact Zwart?