Tweakers zegt: 8,5

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB - Bekijk alle specificaties

LG Nexus 5X 16GB Zwart Review

NeemkilerNewbie 17 januari 2018, 119 views Product gekregen

LG Nexus 5X 16GB Zwart

Prima telefoon, alleen recentelijk helaas overleden. Puur zwart scherm, niks meer aan te doen. Morgen voor reparatie terug.

Pluspunten

• uitstekende camera
  • USB-C
  • Goede batterijduur
  • Snelle opening
  • Fingerprint scanner

Minpunten

• Na 1,5 jaar kapot
  • Batterijduur valt tegen
  • Redelijk snel warm

Ik heb sinds anderhalf jaar een Nexus 5x. Na de eerste maand was ik echt dolverliefd op het toestel. Ik had hem altijd bij me, werkte prima, snel, alles perfect. Helaas na 1,5 jaar is het scherm plotseling op zwart gegaan. Online gezocht, blijkt dat de verbinding tussen verschillende componenten weg is gevallen. Precieze details weet ik hier niet van. Ik ben nu aan het kijken voor reparatie/herstel van het toestel

Heb jij ook een LG Nexus 5X 16GB Zwart?

Meer advertenties

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8