Specificaties 5,25" formaat met lcd-scherm - Bekijk alle specificaties

Gelid Solutions SpeedTouch 6 Fan Controller Review

Djerk IficationNewbie 12 januari 2018, 389 views Product gekocht

Gelid Solutions SpeedTouch 6 Fan Controller

kon slechter maar verre van perfect

Pluspunten

• schakelt fan uit in langzaamste rotatie stand

Minpunten

• zie review

tijd voor kritiek.

heb voor deze review een tweakers account aan moeten maken.
hoewel er geen financiele gegevens aan het tweaker account gekoppeld zijn, vraagt de tweaker crew wel om drakonische wachtwoord vereisten.
totaal onredelijk, zeer jammer.

okee, nu de gelid.
ik ben gewend dat een goede fan controller een geluids alarm afgeeft wanneer een persoonlijk ingestelde temp. is bereikt. kan deze niet.

tevens ben ik gewend dat automatische fancontrol samen moet werken met de persoonlijk ingestelde alarm temp. m.a.w. dat de fans langzaamst mogelijk of niet draaien wanneer de alarm temp. nog lang niet bereikt is, en steeds sneller gaan draaien hor dichter bij de alarm temp. doet deze niet. in auto modus draaien de fans minimaal al op halve snelheid terwijl de gemeten temp. nog onder de 20gr.c. is. altijd onnodig veel fan geluid dus.

wordt geleverd zonder kabels die ook aan de moederbord fan aansluitingen kunnen worden aangesloten. je kunt dus geen rpm info via de bios opvragen.

thermaltake hardcano 13 is niet perfect maar biedt wel bovenstaande omissies.
maar is niet meer leverbaar.
weet iemand anders een goede vervanger voor thermaltake hardcano 13 and show me the way to salvation?

jammer dat een nitwit hier eerder een review heeft geplaatst met 5 sterren.

Heb jij ook een Gelid Solutions SpeedTouch 6 Fan Controller?

1: zo'n vreemde wachtwoordeisen heeft Tweakers niet, en als je geen review wil plaatsen doe je dat lekker niet. Heb je ook geen account nodig
2: Dit staat allemaal netjes in de specs, kon je van tevoren weten! Begrijpelijk dat je meer verwacht van een fan-controller, maar het ding doet wat het vooraf belooft
3: Dan koop je die thermaltake toch!
4: misschien beter om een andere site te zoeken om dit soort taal naar (in dit geval) medetweakers uit te kramen. Zijn we hier niet van gediend!