Hitachi Deskstar 7K250 HDS722525VLAT80, 250GB Review

Shook 16 december 2005, 128 views

Hitachi Deskstar 7K250 HDS722525VLAT80, 250GB

Pluspunten

• Stil, koel, snel

Minpunten

• Trilt heel erg

Uiteraard maar de mening over 1 schijf, maar het moet gezegd worden. De schijf op zichzelf is prima, stil, snel en wordt niet al te warm, alleen trilt hij als een idioot. Ik heb er een disktwin naderhand voor bij gekocht van nexus, ook die gaf geen oplossing. Het trilde gewoon door de rubberblokken heen. Uiteindelijk met wat foam hangt hij nu schroefloos, zonder de kast te raken en nu is alles prima. Ik zou hem niet aanraden of je bent bereid te knutselen.

Heb jij ook een Hitachi Deskstar 7K250 HDS722525VLAT80, 250GB?