Arctic W1-3D monitor arm - Reviews

Specificaties Vesa 75mm, Vesa 75x100mm, Vesa 100mm • maximale schermgrootte 32" - Bekijk alle specificaties

Arctic W1-3D monitor arm Review

Dorstlesser 9 januari 2018, 285 views Product gekocht

Arctic W1-3D monitor arm

Echt een geweldig ding. M'n bureau is vrij diep en met deze beugel kan ik m'n monitor dichtbij halen en toch alle ruimte op m'n bureau behouden. Ziet er super netjes uit, voelt degelijk en ik heb meer en betere kijkhoeken dan ooit.

Pluspunten

• Echt heel flexibel
  • Stevig
  • Maakt erg veel ruimte vrij op het bureau

Minpunten

• Moet klein (bijgeleverd) waterpasje op monitor plakken om hem waterpas te krijgen/houden.

Het product is stevig en zit vast op de muur. Het pneumatische mechanisme zorgt ervoor dat je de monitor makkelijk omhoog en omlaag kan bewegen zonder weerstand, maar ook zonder dat de monitor alle kanten uitzwiept/-zwenkt/-zwaait. Dit mechanisme is makkelijk en ruim instelbaar.

Wat wel meteen opviel is dat het niet heel eenvoudig is de monitor waterpas te hangen; vaak als je hem verplaatst eindig je met één hoek hoger dan de andere. Er zit een waterpasje in de doos wat de makers aanraden te gebruiken bij de installatie. Ik heb deze na de installatie op m'n monitor geplakt. Het is niet super opvallend (zwart+groen, ongeveer zo groot als het 'Dell' logo op m'n monitor) maar misschien vindt niet iedereen dit aantrekkelijk. Het maakt het recht plaatsen van de monitor wel heel makkelijk.

Heb jij ook een Arctic W1-3D monitor arm?

He Dorstlesser,

Heldere review.
Ik heb 1 vraagje wat is ongeveer de afstand tussen de muur en de monitor.
Ik kan vanavond thuis wel eventjes echt meten maar deze afstand is vrij klein; minder dan 10cm van de achterkant van de monitor tot de muur.