Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 20 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech X-210 Review

Way2Death 17 februari 2010, laatste update op 17 februari 2010, 366 views

Logitech X-210

Pluspunten

• Helder geluid
  • Mooi bas
  • Makkelijk op te zetten
  • Goedkoop
  • Ziet er netjes uit

Minpunten

• Veel draden
  • Bas alleen via de computer te regelen

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik was toe aan nieuwe boxen, maar wou niet zo heel veel uitgeven dit keer.
Na een tijdje zoeken kwam ik de Logitech X-210 tegen bij de MediaMarkt. Het zag er allemaal heel goed uit, maar hoe zat het met kwaliteit? Want als hij zo goedkoop is betekend dit dat het slechte geluid heeft... toch? Goed, toch maar de gok gewaagd en gekocht.

Eenmaal alles soepel en snel aangesloten viel het me op dat er veel draden zitten. Eenmaal opgestart kwam er mooi geluid uit. _/-\o_
Ook de bas is lekker, jammer vind ik dat je de bas niet kunt instellen (Alleen via de equalizer van je PC).

Heb jij ook een Logitech X-210?

Ga hem zo halen bij de MediaMarkt in Hengelo (25 euro aanbieding).. zoveel draden voor 25 euro, waar voor je geld toch?.. haha. Mijn Z-3 heeft ook veel draden.. kwestie van wegwerken, het is toch geen portable radio.. over een uurtje weet ik meer, wordt vervolgt.