Sharkoon Skiller SGS1 Zwart Review

ncornelisse 29 december 2017, 52 views

Sharkoon Skiller SGS1 Zwart (Product gekocht)

Prima stoel voor uren gameplezier.

Pluspunten

• Stevig
  • Goede pasvorm
  • Goed verpakt en duidelijke handleiding

Minpunten

• Nog niets

Ik ben geen fervente gamer, maar wil wel graag lekker zitten als ik toch een paar uur wil spelen. Dus vandaar de aanschaf van een gamerstoel.

Deze Sharkoon stoel is de goedkoopste versie van dit merk, maar toch wilde ik het proberen. Meestal is goedkoop duurkoop. Maar ik ben positief verrast.

Alleerst wordt de stoel geleverd in een stevige doos. Alle delen zijn goed verpakt.
Er zit een duidelijke handleiding bij om de stoel op te bouwen wat overigens niet heel lang duurt. Er moeten een aantal boutjes vastgedraaid worden. En 5 wieltjes moeten worden vastgeklikt.

Het materiaal van de stoel is nepleer en de voet van metaal.
De zit is erg lekker, niet te hard en zeker niet te zacht. Je vergeet dat je in een stoel zit. De rug en neksteun voelen prima aan. Met een uurtje F1 2017 werden de rug en de nek goed ondersteund.
Het onderstel rolt goed over een hoogpolig tapijt.

Tot nu toe ben ik blij verrast hoop op vele fijne uurtjes speelplezier.

Heb jij ook een Sharkoon Skiller SGS1 Zwart?