Specificaties Accu of lader (Universeel-compatible) - Bekijk alle specificaties

BlitzWolf BW-S10 30W USB Type-C PD QC3.0 Snellader Review

FreakerTweaker 28 december 2017, 109 views

BlitzWolf BW-S10 30W USB Type-C PD QC3.0 Snellader (Product deels gesponsord)

Voorde iPhone X heb ik deze lader gekregen van Blitzwolf zelf om uit te proberen, echter kost hij op moment van schrijven rond de 12-13 EUR via Banggood. Stukken goedkoper dan de 39W snellader van Apple die 59 EUR kost. Een nobrainer als je voor snelladen gaat.

Pluspunten

• Apple 'look'
  • 30 minuten = van 0% naar 50% batterij

Minpunten

• Geen

De USB-C naar lightning kabel van Apple is verkrijgbaar vanaf 25 EUR. Ik heb de 2 meter kabel, die is rond de 39 EUR. Veel geld voor een kabel dus.

Laadtijden

75: 90%
81: 93%
82: 94%
86: 95%

Zoals je kunt zien begint het laden zeer snel en neemt hij zoals verwacht geleidelijk af.

Ik heb niet kunnen testen hoe stabiel de adapter is.

Heb jij ook een BlitzWolf BW-S10 30W USB Type-C PD QC3.0 Snellader?