Specificaties 1151 socket • Dual core @ 3,5GHz-3,5GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Pentium G4560 Boxed Review

gas0line 22 december 2017, laatste update op 22 december 2017, 182 views

Intel Pentium G4560 Boxed (Product gekocht)

Na diverse revieuws deze gekozen. Value for money. Kleine krachtpatser voor weinig.

Pluspunten

• Snelheid
  • Verbruik
  • Stock koeler

Minpunten

• Geen minounten voor deze prijs

Wilde naast mijn werkpc 2e pc bouwen als vervanging voor oude backup pc. Dus doel was budget in de klauwen te houden. Na wat gespeur en revieuws gelzen te hebben gekozen voor de G4560. Wat een krachtpatser. Als ik die vergelijk met mijn huidige Intel Core i5-4570 in mijn werkpc dan kan ie aardig meekomen. Zit natuurlijk nog wel verschil tussen maar voor 90% van mijn werkzaamheden merk je er niks van.

Heb de stockkoeler gebruikt en zelfs met mijn niet geheel gesloten kast (Thernmal Core V21) hoor ik 'm amper. Al met al erg tevreden mee.

Heb jij ook een Intel Pentium G4560 Boxed?