HP Pavilion 14-bf001nd

Specificaties 14" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion 14-bf001nd Review

CptNevs34 22 december 2017, 318 views Product gekocht

HP Pavilion 14-bf001nd

Fijne laptop, jammer van het glanzende scherm!

Pluspunten

• Toetsenbord verlichting
  • Gezichtserkenning werkt goed
  • Touchpad
  • Goede ingebouwde speakers
  • Genoeg en zinvolle aansluitingen

Minpunten

• Scherm reflecteerd enorm

Laptop kort in mijn bezit gehad. Was fijn in gebruik echter vond ik het reflecteerende beeldscherm een enorm nadeel en heb hem daarom terug gestuurd. Zeker met lichte omstandigheden was het net een spiegel, mooi scherm maar zeer onpraktisch. Aangezien me dit een laptop lijkt die je voor praktische redenen aanschaft (werk/studie) is de keuze hiervoor mij onduidelijk.

Heb jij ook een HP Pavilion 14-bf001nd?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5