1 review

Teufel Concept C

Specificaties 2.1-set met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Teufel Concept C Review

thewesleyman 15 december 2017, laatste update op 16 december 2017, 795 views Product gekocht

Teufel Concept C

De Concept C vind ik een zeer mooie speaker zet. Het laag wat uit de subwoofer komt is erg mooi en strak. De speaker voor het mid/hoog zijn mooi klinken goed en zijn toch best klein. De Puck(afstandbediening) is erg innovatief en handig maar soms omslachtig.

Pluspunten

• De Speakers voor het hoog en mid zijn zeer mooi.
  • Goed laag (sterk af gefilterd)
  • Afstandsbediening
  • Heeft veel power voor zijn grotte

Minpunten

• Afstandsbediening (is soms lastig)

Geluidskwaliteit Score: 4

De Teufel Concept C 2.1 Speaker set

is een mooie set voor: Films, Muziek of gamen.
Het laag wat de subwoofer produceert is erg mooi en strak. na de 40Hz word hij sterk gefilterd. Het Versterker vermogen voor het satellietenkanaal (RMS) is 20 W lijkt weinig maar in praktijk komt er veel geluid uit.
Het Versterkervermogen subwooferkanaal (RMS) is 100 W en echt genoeg om van te genieten.
Satelieten
De CS 25 FCR Mk3 Satelliet speakers zijn van plastic met een ijzeren geperforeerd kap, rond de woofers zit een zilveren randje wat net mooi is en niet te erg lijkt.
De Puck
De (hockey) Puck die als afstandsbediening fungeert is erg mooi en innovatief maar soms ook wat omslachtig in zijn werking. Het is bijvoorbeeld lastig om te zien op welk ingang je zit. Ik heb zelf het geluk dat de lampjes op de achterkant van de subwoofer op de muur schijnen ik het alsnog kan zien. maar daar buiten om werkt hij zeer fijn. En de lampjes in de puck geven duidelijk aan dat je het geluid harder zet bijvoorbeeld dan lichten ze kort op (de lampjes).

Bluetooth zit er ook op en is zeer handig, het verbinden is erg simpel.
En als je de speakers aan zet dan gaat bluetooth automatisch aan dit is niet afhankelijk van welke ingang je opzit.
Al met al is het een zeer mooie speaker set. De prijs is zeer scherp en je krijgt naar mijn mening veel waar voor je geld.

Heb jij ook een Teufel Concept C?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple