Dell Latitude 7480 (WY8VF)

Specificaties 14" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Dell Latitude 7480 (WY8VF) Review

UTZ CertifiedNewbie 14 december 2017, 1.033 views Product gekocht

Dell Latitude 7480 (WY8VF)

Pluspunten

• Stevige laptop
  • Goed en verlicht toetsenbord
  • De juiste interfaces
  • Goede performance

Minpunten

• Breekt wel bij vallen op harde ondergrond
  • Wiebelt op vlakke ondergrond

Wij hebben ongeveer 40 Latitude 7480 in gebruik op kantoor. Mooie laptop niet veel onnodige toeten en bellen. Is stevig heeft de juiste interfaces voor dagelijks gebruik. Fijn verlicht toetsenbord. Een nadeel is dat de Laptop wiebelt als deze op een plat oppervlak ligt (Wij hebben meerdere van dit model die dat hebben). Verder als deze op een harde ondergrond valt (1m hoog) de behuizing breekt.

Heb jij ook een Dell Latitude 7480 (WY8VF)?

Hoe is jullie ervaring met het touchpad? Is deze te vergelijken met het touchpad van een XPS?
Verder als deze op een harde ondergrond valt (1m hoog) de behuizing breekt.
Is dit anders bij andere laptops in dit segment?
Op internet lees ik dat dit model last heeft van "Coil whine", wat is jullie ervaring hiermee?
Ja dat vraag ik me ook af. Ben benieuwd hoeveel van de 40 daar last van hebben.