Eminent EM7080 Review

Haaguit 6 februari 2010, laatste update op 6 februari 2010, 531 views

Eminent EM7080

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Speelt praktisch alles
  • Erg complete set kabels meegeleverd
  • Erg goeie support

Minpunten

• Lastige windows 7 sharing

Geluidskwaliteit Score: 4
Er zijn al een hoop reviews geschreven die erg de diepte in gaan, en uitgebreid zijn. Ik sluit me voor het grootste deel aan bij de juichende reviews. Erg goeie ondersteuning van formaten, snelle fixes in firmware, actief op GoT, mooie GUI, etc.

Maar!

De ondersteuning van shares icm Windows 7 is nog problematisch (per 6-2-2010). In het forum en op de site van Eminent staan tips om de share wel te laten werken, maar die instellingen zetten je pc toch aardig open qua beveiliging. De optie om wachtwoorden op te slaan, werkt niet met win7 shares, dus je moet elke keer het ww weer invoeren. Het werkt wel, maar nog niet zo goed als met andere OS-en. Ik ben er van overtuigd dat het wel met een firmware opgelost gaat worden, maar het is toch een kleine vlek op een bijna perfect product.

• Windows 7 64bit

Heb jij ook een Eminent EM7080?