Samsung 850 EVO 500GB

Samsung 850 EVO 500GB Review

Bram178 29 november 2017, 153 views Product gekocht

Samsung 850 EVO 500GB

Super SSD tegen echt een prima prijs. Echter een SATA kabel en wat schroefjes hadden er toch wel bij gemogen!

Pluspunten

• Design
  • Snelheid

Minpunten

• Geen accessoires zoals schroefjes en SATA kabel

Super SSD tegen echt een prima prijs. Voor dit geld kun je een HDD echt wel vergeten, prima snelheden, prima design en zelfs dun genoeg om in te bouwen in laptops.

Echter, 4 schroefjes en een SATA kabel had er evengoed wel bij gekomen. Ik had deze nog in een doos, maar evengoed zou ik me in kunnen komen dat sommige dit niet hebben, plus evengoed voor mij had ik dit wel kunnen waarderen. Want die CD die er dan weer wel bij zit kunnen ze wel achterwegen laten.

Heb jij ook een Samsung 850 EVO 500GB?

Meer advertenties