Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Air Review

gijsvogel 4 februari 2010, laatste update op 4 februari 2010, 915 views

Logitech MX Air

Pluspunten

• Mediacenter bediening middels "guestures"

Minpunten

• Wisselende (vaak korte) batterij-levensduur

Geen uitgebreide review, maar wel wat extra info die ik niet bij de simpele review kwijt kon...
Info wordt verder al goed beschreven door de andere reviewers...

Ontzettend praktisch apparaat!

Gebruik hem voornamelijk om mijn HTPC te bedienen vanaf de bank als ik die gebruik icm mijn plasma scherm.
Tot nu toe nergens problemen mee gehad.
Ik ben er erg tevreden over in ieder geval.

Bediening van mediacenter (volgend\vorig nummer\ volume) is echt grappig dmv de "guestures"(bewegingen).
Gewoon een knop op de muis ingedrukt houden en de muis als een soort van 'toverstaf' met een draaiende beweging draaien.

Heb jij ook een Logitech MX Air?

Ik had hier in 2007 al een review over geschreven: productreview: Logitech MX Air review door MrJey ;)

Inderdaad een relaxte muis.