Eminent EM6225 e-CamView Pan/Tilt HD IP Camera

Specificaties Draad(loze) binnencamera + app - Bekijk alle specificaties

Eminent EM6225 e-CamView Pan/Tilt HD IP Camera Review

hadesgate 26 november 2017, 187 views Product gekocht

Eminent EM6225 e-CamView Pan/Tilt HD IP Camera

Gekocht als voordeur beveiliging. beeldkwaliteit is ok. wifi connectie waardeloos.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • makkelijke bediening

Minpunten

• waardeloze wifi connectie
  • nachtzicht matig

Kwaliteit Score: 2
Product opzich is best wel ok. Bedraad netwerk is prima, de bediening is makkelijk en de beeldkwaliteit is ook voldoende.
Ik heb geen last van rare geluiden bij het dag en nacht switchen. Je hoort een zacht tikje als de camera aanspringt/iets registreert. Ook bij pan en tilt hoor je wat geluid.

Helaas is de wireless connectie, waarvoor ik hem heb aangeschaft, zo slecht dat ik niet eens instellingen kan veranderen via de web interface laat staan beeld en geluid krijg. Zelfs op low settings krijg ik timeouts. maakt ook niet uit of de wifi router dichtbij staat of verder weg (+4 meter) en geen obstakels ertussen zoals een muur. Dus als je draadloos wilt dan moet je deze niet aanschaffen.

Heb jij ook een Eminent EM6225 e-CamView Pan/Tilt HD IP Camera?

Gebruik je meer dan één Eminent camera, zet dan UPnP uit!
Doe je dit niet dan loopt de router vast. Zie mijn reactie hier.