Panasonic Lumix G DMC-GX8 Zwart Review

Jodeuchevoo 15 november 2017, 529 views Product gekocht

Panasonic Lumix G DMC-GX8 Zwart

Op een regenachtige zondag naar Kamera-Express gegaan waar ze deze kanjer op voorraad hadden Geweldige camera. Ligt dankzij grip zeer goed in de hand. In combinatie met het 12-60mm objectief een ware alleskunner.

Pluspunten

• Robuuste constructie
  • prettige bediening
  • schitterende beeldkwaliteit is standaard, zonder bewerking
  • fijne omhoogklapbare zoeker
  • goede beeldstabilisatie

Minpunten

• nvt

Snelheid en automatiek Score: 5
Batterijduur Score: 3
Uitbreidbaarheid Score: 4
Zoekende naar een opvolger voor mijn Olympus OM D EM5 terecht gekomen bij Panasonic GX8 ( met als voordeel dat ik mijn objectieven zou kunnen blijven gebruiken).
Op een zondag de stoute schoenen aangetrokken en naar Eindhoven getogen waar KameraExpres de GX8 op voorraad had. Werd daar door een zeer kundige verkoopster/productspecialist geholpen. Na even met de camera gespeeld te hebben was de koop snel beklonken. Deze camera biedt voor mij een betere grip dan de voorganger zonder lomp over te komen. Inmiddels honderden foto's gemaakt, ook in matige lichtomstandigheden. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met de resultaten.

Jo, Best

Heb jij ook een Panasonic Lumix G DMC-GX8 Zwart?