König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle - Reviews

Specificaties Bluetooth 4.0-dongle (10m) met USB 2.0-interface - Bekijk alle specificaties

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle Review

RemcoB055 8 november 2017, 222 views Product gekocht

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Prima product, doet wat het moet doen.

Pluspunten

• Betrouwbare verbinding
  • Erg klein
  • Bereik

Minpunten

• Geen

Driverkwaliteit Score: 5
Ik gebruik deze dongel om een XBOX One S controller draadloos te kunnen gebuiken op mijn computer. Deze combinatie gebruik ik nu ongeveer een jaar en de verbinding is nog nooit weggevallen. Ook is het bereik erg groot, waardoor ik in de hele kamer kan zitten.

Heb jij ook een König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle?