Asus USB-AC51 Review

warrow 31 oktober 2017, 270 views Product gekocht

Asus USB-AC51

Terug gestuurd naar de leverancier. Ik kreeg mijn exemplaar niet werkend op een Win10/64 met Ryzen architectuur.

Pluspunten

• ziet er leuk uit

Minpunten

• werkt niet

Wanneer een meegeleverd handleiding, voor een simpel apparaat als een wifi-usb adapter, met grote letters aangeeft:"eerst de software installeren vóórdat je de adapter aansluit", krijg je al het gevoel dat er iets niet goed zit.
Netjes gedaan en daarna heeft hij heel eventjes gewerkt. Daarna op alle mogelijke manieren geprobeerd het kreng aan de praat te krijgen maar helaas niet gelukt.
Was genoodzaakt 'm terug te sturen naar de leverancier. Heb nu een TP-link USB geval voor de helft van de prijs die direct probleemloos werkt.

Heb jij ook een Asus USB-AC51?

Hoi Warrow, ik zit ook met een Ryzen PC. Welke TP-link USB adapter heb je gekocht nadat je deze had teruggestuurd?
ik heb nu van TP-link de ->
300Mbps Mini Wireless N USB Adapter
Model No.TL-WN823N
Eentje van ¤ 15,- bij de media markt. Uit m'n hoofd weet ik niet welk model het precies is. Ik moest in de winkel wel even zoeken omdat ze ergens onderin verborgen het schap liggen.