Samsung 850 EVO 1TB

Samsung 850 EVO 1TB Review

ThibautVNewbie 28 oktober 2017, 188 views Product gekocht

Samsung 850 EVO 1TB

Héél erg tevreden van! Echt wel zijn geld waard!

Pluspunten

• zeer snel
  • goede kwaliteit
  • makkelijke installatie

Minpunten

• geen minpunten

Eergisteren deze SSD besteld bij bol.com, deze gisteren netjes aan de deur geleverd gekregen.

Ik heb deze drive gekocht om mijn laptop die nu inmiddels 2jaar oud is up te graden van een HDD naar een SSD.

De cloning software zat er op disk bij maar wegens dat mijn laptop geen diskreader meer heeft heb ik deze makkelijk terug gevonden op website van samsung!

Cloning van mijn HDD was echter poepsimpel, neem gewoon wat tijd in beslag!
(SATA naar usb kabel was niet inbegrepen.)

Daarna mijn HDD uit mijn laptop gehaald en deze door mijn nieuwe SSD vervangen, daarna opgestart & is echt een wereld van verschil.

Heb jij ook een Samsung 850 EVO 1TB?

Meer advertenties