Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 8.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Roccat Kone XTD Review

GB_gaming101 27 oktober 2017, 56 views

Roccat Kone XTD (Product gekocht)

Persoonlijk vind ik het een solid product. Niet geweldig duur voor zo kwaliteit muis. De klanteservice van roccat is trouwens ook echt zeer goed dus als je klachten hebt kun je die daar altijd kwijt. Voor een uitgebreider review kijk verder.

Pluspunten

• stevige muis
  • niet te veel knoppen gewoon een normaal aantal
  • de ergonomie is zeker goed
  • na 2 jaar gebruik maar weinig schade
  • kabel is een fatsoenlijke lengte
  • 4 verschillende led secties
  • niet te zwaar niet te licht
  • veel dpi keuzes

Minpunten

• de roccat talk functie werkt nog niet optimaal
  • de easy shift fucntie werkt niet geweldig

Korte introducte
Hallo ik ben Max en ik ben 18 jaar oud.
Ik studeer applicatie en mediaontwikkeling aan het ROC ter AA in Helmond.
Ik schijf niet heel vaak een review maar ga het toch proberen. Hoe ik normaal een review schrijf is als volgt. ik noem een stuk of 10 plus/min punten en daaronder zet ik een conclusie. Deze manier van een review lezen/schrijven vind ik het fijnst. Als er opmerking zijn hoor ik het graag zodat ik daarvan kan leren.

Review

Pluspunten
- het is een stevige muis. Heb deze muis nu ongeveer 2 jaar en je ziet er minimale gebruikers schade op.
- Er zitten in totaal 9 knoppen op die je volledig kan programmeren via de driver van Roccat. Er zitten gelukkig geen 30 knoppen op waardoor je vaak de knoppen door de war haalt.
- easy shift functie. zoals ik bij het vorige punt zeg je hebt 10 knoppen op de muis zitten. als je dan de easy shift button indrukt houdt dat in dat je alle 10 knoppen een andere functie krijgen. deze functie kun je veranderen in de roccat drivers.
- veel dpi keuzes. omdat deze muis van een Proaim sensor A3 is voorzien. heb je een heel groot dpi bereik het maximale dpi van deze muis is 8200. wat voor mijn persoonlijk gebruik veel te hoog is.
Nadelen
- De roccat drive lijkt op een achterhaalde driver. Niet dat het een heel groot nadeel is maar dan nog.
kan er eigenlijk niks negatiefs op zeggen. het is gewoon een goede muis voor deze prijsklassen

Heb jij ook een Roccat Kone XTD?