Specificaties 5.1-set met een totaal vermogen van 48 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech X-530 Review

DjCrutske 26 januari 2010, laatste update op 26 januari 2010, 553 views

Logitech X-530

Pluspunten

• Je kunt hem flink hard zetten, waarbij de kwaliteit weinig omlaag gaat! Ook gaat de bas erg hard.

Minpunten

• Als je het geluid uitzet, hoor je een engelsman of een duitser praten. Soms als je hem hard hebt, komt die duitser heel hard over je boxen heen. Je moet dan dus wachten totdat dat weg is! De bas is erg hard, en plopt heel erg veel.

Mid- en hoogweergave Score: 2
Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 2
Muziekweergave Score: 2
Het is best een mooi 5.1 dolby surround set voor die prijs.
Alleen, wat jammer is dat er toch nog veel problemen mee zijn. Zoals, als je het geluid uitzet hoor je een engelsman of een duitser praten. Soms stoort dat zelfs heel hard tussen je eigen geluid door!

Sommige zeiden dat dit probleem was opgelost, maar dat is dus niet zo! Ook, hoor je bij dit stereo-set bijna alleen maar bas. Ookal draai je de bas uit, blijf je hem toch nog flink horen.

Ook het beroemde 'ploppen' bij deze stereo is nog steeds niet opgelost!
Onder het luisteren, hoor je vaak een plop van de bas, die vaak echt hard kan zijn!

Dit set gaat wel flink hard, dus als je echt een set moet hebben om Hard te zetten, kun je deze pakken. De kwaliteit gaat hierbij ook niet veel omlaag als je hem hard zet.

Toch heb ik hem teruggebracht, voor die prijs vind ik het dus helemaal geen mooi set.

Heb jij ook een Logitech X-530?

1: dit is geen review, maar een klachten formulier.
2: jij hebt waarschijnlijk een defecte of oude versie met problemen, kon je dacht ik gewoon aangeven en omruilen voor een goede. de x540 heeft dezelfde prijs en is bijna hetzelfde.
Ik heb zelf de x530 al 5 jaar in bezit en ik heb nooit plopjes en rare dingen.
3: taalgebruik is niet geweldig.
Oh, ik hoor wel eens Russen praten. Is niet erg hoor, ik versta er toch geen klap van. Dan moet je de speakers iétsje harder zetten en je muziek iétsje zachter.

Voor de rest, je taalgebruik, spelling en argumentatie zijn onder de maat. Zie niet in waarom ik aan de hand van deze review de set zou moeten kopen?
Logitech heeft een erg goede support afdling, ik zou daarom contact opnemen met Logitech ipv hier je relaas te melden.

Opzich heb ik niets tegen korte reviews, maar dit klinkt meer als een probleem van je set en niet zozeer een probleem van alle X530's, al hoor je dit probleem wel vaker bij Logitech setjes. Toch schijnt Logitech dit probleem onder de knie te hebben, wellicht een gereviseerde versie van de set.

Dus mijn advies, neem contact op met logitech.
Slechte review, en niet in de laatste plaats door de vele "VMBO" taalfouten zoals "dit set" in plaats van "deze set".
Ik zou "dit set" bijna gaan kopen omdat er totaal geen technische onderbouwing in zit. Alleen maar persoonlijke positieve en negatieve gebruikerservaringen.