Sony KD-55XE8577 Zilver Review

bobkorthalsNewbie 9 oktober 2017, 625 views Product gekocht

Sony KD-55XE8577 Zilver

Erg mooie TV met veel mogelijkheden. Door gebruik te kunnen maken van Andoid TV, is er een goed aanbod aan apps beschikbaar.

Pluspunten

• Design
  • Interface werkt snel
  • Stuurt mijn receiver aan
  • Ingebouwde Chromecast
  • Makkelijk te installeren
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Past bijna niet in de auto
  • Nog niet tegengekomen

Ik heb deze TV gister aangeschaft bij de Mediamarkt in Alkmaar. Hier werd de TV vertoond naast een QLED TV van Samsung, waarbij het verschil tussen de twee vertoond werd. Nu vond ik de QLED net iets mooier, maar die was dan ook 1500 euro duurder. Dat neemt niet weg dat dit een erg mooie TV is met aardig wat mogelijkheden door gebruik te kunnen maken van Android TV. De meeste apps die voor je smartphone te verkrijgen zijn, kunnen ook op deze TV geïnstalleerd worden. Al met al ben ben ik tot nu toe erg tevreden met deze TV.

Heb jij ook een Sony KD-55XE8577 Zilver?