×

Help Tweakers weer winnen!

Honeywell Lyric T6R Review

CeesdeKoperNewbie 6 oktober 2017, 116 views

Honeywell Lyric T6R (Product gekocht)

Review vertraagd door kopen bij een winkel zonder Thuiswinkel waarborg.

Pluspunten

• Paypal

Minpunten

• Amac

Op 1 oktober een Honeywell Lyric T6R besteld bij Amac, die op 6 oktober nog steeds niet geleverd is. Gelukkig via PayPal betaald die 179,-- heeft overgeboekt.
Op mails wordt door Amac niet gereageerd, customer care is niet bereikbaar.

Communicatie loopt nu via PayPal die verder de claim afhandelt.
Daar zie ik dat het telefoonnummer van het hoofdkantoor van Amac in Utrecht niet klopt dus ook onbereikbaar.

A Mac heeft geen Thuiswinkel waarborg en kijk ook even op Google Earth hoe ze er bij zitten, dat zegt eigenlijk genoeg.

Ben in afwachting van mijn geld en hoop later wel een review te kunnen schrijven over de T6R.

Heb jij ook een Honeywell Lyric T6R?