Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse Review

leon538 5 oktober 2017, 203 views

Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse (Product gekocht)

Deze muis is zeer goed! Goede bouwkwaliteit en RGB verlichting maken deze muis dan ook een zeer goed keuze. Mensen met (zeer) grote handen, let op: deze muis kan wat te laag zijn. Voor 40 euro zou ik hem zeker kopen.

Pluspunten

• Erg goede sensor (PWM3360)
  • RGB Lighting
  • Goede Ligging in hand
  • Braided Kabel
  • Keuze om gewichtjes te plaatsen

Minpunten

• Onderkant verzamelt snel stof
  • Niet ideaal voor mensen met grote handen

Hoi,
Leuk dat je mijn Review gaat lezen :) . Vandaag review ik de Logitech G403 Prodigy wired muis. Deze Muis is ongeveer 12 maanden in mijn bezit.

Ik heb deze muis gekocht omdat Ik een vervanging nodig had voor de muis die komt bij de CM Storm Octane combo. Deze muis was destijds in de aanbieding bij Coolblue voor 45 euro, en ik heb altijd al positieve ervaringen gehad met Logitech, dus ik heb hem toen gelijk besteld. Hij werd de volgende dag al geleverd. (Jammer genoeg heb ik geen foto's van de doos.) In de doos zelf zaten: De muis, een gewichtje en een een handleiding.

Vorm

De vorm van deze muis is vrij normaal in vergelijking met andere muizen. De vorm doet mij het meest denken aan de Asus ROG Gladius 2. Oftewel: Een bolling net achter het midden van de muis. De vorm is prima: het heeft een goede houvast en ligt lekker in de hand, maar het is wel een beetje laag. Hou hier rekening mee, dit kan namelijk voor mensen met grote handen een probleem vormen.

Bouwkwaliteit

Hier valt niks aan op te merken. De muis zelf bestaat uit plastic, maar het is wel stevig plastic. Overigens zie ik ook liever niet een muis met bijvoorbeeld metaal, aangezien ik niet zo ben van de zwaardere muizen.

De RGB Verlichting en de software

En natuurlijk het beste deel: De RGB verlichting! Dit is natuurlijk super. De vrijheid om te kiezen welke kleur je wil is natuurlijk leuk. De RGB verlichting is fel genoeg maar niet oogverblindend. De software is overigens erg goed en gebruikersvriendelijk. Het is heel simpel om te gebruiken, maar heeft ook alle features die je zou verwachten: Optie om knoppen te programmeren voor bepaalde functies, Makkelijk Aanpasbare verlichting etc. Ook hier een dikke voldoende!

Deze muis heeft veel features, een prima bouwkwaliteit en een goede houding voor de (meeste) handen. Natuurlijk kan dit ook een nadeel zijn, dat is persoonlijk. Tegenwoordig te koop voor 40 euro. Voor die prijs is het een no-brainer. Ik zou deze muis dan ook aanraden aan iedereen die niet erg grote handen heeft.

Dit is mijn eerste 'uitgebreide' review, feedback en een rating zou ik dan ook zeer op prijs stellen!
( Ik ben nog niet zo goed in foto's maken ;(

Heb jij ook een Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse?