Specificaties Dweilrobot - Bekijk alle specificaties

Blaupunkt Bluebot Review

jasperius 7 september 2017, 91 views

Blaupunkt Bluebot (Product gekocht)

Ideale stofzuiger en dweiler. Had deze kwaliteit niet verwacht voor het geld. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Aanwinst

Minpunten

• Summiere LED display

Ziet er erg strak en mooi uit. Ik vind deze zwarte uitvoering mooi want dan valt ook niet op als die in de hoek van de kamer staat. Hij stofzuigt ook goed en is een prima alternatief voor een gewone stofzuiger. De dweilfunctie werkt ook goed! Geluid dat hij produceert is prima. Niet te aanwezig. Ik zou deze Blaupunkt Robot stofzuiger aanbevelen aan mensen die een industrieel strak inrichting in huis hebben met niet te veel tapijten. Ook zit er een valbeveiliging op, dus hij kan niet van de trap af vallen! Kortom ideaal ding!

Heb jij ook een Blaupunkt Bluebot?