ASUS ROG Strix Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB

Specificaties Max. 1,506GHz • GDDR5 • DP, 2x DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

ASUS ROG Strix Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB Review

Pokjus 3 september 2017, 344 views Product gekocht

ASUS ROG Strix Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB

Heb er een geweldige ervaring mee kan elke game spelen die ik wil spelen en perfect voor de beginnende gamer maar als je echt iets goeds wilt zou ik dan een 1070/80 aanraden is duurder maar merk je ook in prestaties

Pluspunten

• Lage prijs
  • Goede prestaties
  • 4 GB heb je veel aan
  • GTA ultra
  • NFS ultra
  • Andere games ultra
  • RGB is zichtbaar en mooi
  • Mooi design

Minpunten

• Ark 30 FPS medium

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Als je legaal mag trouwen met je pc en videokaart had ik het gedaan

Heb jij ook een ASUS ROG Strix Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB?