1 review

Trust GXT 278 Illuminated Notebook Cooling Stand - Reviews

Specificaties Soort accessoire: Standaard - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 278 Illuminated Notebook Cooling Stand Review

Felix-B 30 augustus 2017, laatste update op 2 augustus 2018, 457 views Product gekocht

Trust GXT 278 Illuminated Notebook Cooling Stand

Gekocht om 15,6" Laptop te koelen bij spelletjes / videobewerking

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Slechte handleiding
  • Nét groot genoeg voor 17,3"
  • Waarvoor is 2e USB-aansluiting?

Update 02.08.2018.

Gekocht om mijn i5 laptop te koelen tijdens het spellen van spellen (Settlers 2 / Red Alert) in Dosbox en bij video-editen. Had hiervoor een goedkoop achterzetstuk met 1 fan.
Video-editing heb ik nog niet gedaan; bij Settlers duurt het nu iets langer voordat de PC gaat 'haken' (Throttling) door de hitte.
Hierna eens experimenteren met Dosbox op 80% processorcapaciteit zetten om te kijken of de laptop dan minder snel vastloopt.

PS gekocht bij de MediaMarkt, daar koop ik niet snel meer. . .

Update 02.08.2018.:
Heb inmiddels een 17,3"-scherm-laptop gekocht (Medion Erazer).
Deze koeler past er prima onder, wel ff iets passen en meten.
Werkt nog steeds relatief stil, dus ik word iets enthousiaster hierover.

PS Settlers 2 op 55% snelheid in Dosbox werkt gewoon goed en de laptop wordt later warm (na circa 2 uur spelen, dan heeft de muis-hand ook wel ff rust nodig ;)

Heb jij ook een Trust GXT 278 Illuminated Notebook Cooling Stand?

Gewoon, voor extra handigheid