Specificaties Soort accessoire: Standaard - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 278 Illuminated Notebook Cooling Stand Review

Felix-B 30 augustus 2017, laatste update op 30 augustus 2017, 302 views Product gekocht

Trust GXT 278 Illuminated Notebook Cooling Stand

Gekocht om 15,6" Laptop te koelen bij spelletjes / videobewerking

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Slechte handleiding
  • Té klein voor 17,3"?
  • Waarvoor is 2e USB-aansluiting

Gekocht om mijn i5 laptop te koelen tijdens het spellen van spellen (Settlers 2 / Red Alert) in Dosbox en bij video-editen. Had hiervoor een goedkoop achterzetstuk met 1 fan.
Video-editing heb ik nog niet gedaan; bij Settlers duurt het nu iets langer voordat de PC gaat 'haken' (Throttling) door de hitte.
Hierna eens experimenteren met Dosbox op 80% processorcapaciteit zetten om te kijken of de laptop dan minder snel vastloopt.

PS gekocht bij de MediaMarkt, daar koop ik niet snel meer. . .

Heb jij ook een Trust GXT 278 Illuminated Notebook Cooling Stand?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8