Specificaties 5" • 1280x720 • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Wileyfox Swift 2 Plus Blauw Review

jeronimo 26 augustus 2017, laatste update op 26 augustus 2017, 330 views

Wileyfox Swift 2 Plus Blauw (Product gekocht)

Een telefoon met features (NFC/vingerafdruksensor) die je alleen in een duurdere telefoon zou verwachten. Draait stock Android (7.1.2).

Pluspunten

• prijs/prestatie erg goed
  • stock Android
  • voelt snel aan
  • veel opslagruimte

Minpunten

• batterij had iets meer vermogen mogen hebben
  • batterij niet zelf te vervangen

Nadat mijn Huawei Y300 alleen maar liep te klagen dat er geen opslagruimte meer aanwezig was, vond ik dat het tijd was voor een nieuwe telefoon. Nadat ik op het forum een draadje tegen kwam waarin de Wileyfox Swift 2+ als goede budget telefoon werd genoemd was de keuze gemaakt. Via de Pricewatch kwam ik bij Coolblue uit en een dag later had ik de telefoon in huis. Ik had al gelezen dat de telefoon zonder adapter komt, maar alleen met een USB kabel. Voor mij geen probleem, er zijn al voldoende adapters in huis. Na de telefoon aan de oplader gehangen en ingesteld rolden de updates binnen, ik zit nu op Android 7.1.2. De volgende dag even langs de Vodafone winkel voor een nieuwe sim en klaar.
Wat mij betreft een prima telefoon met meer features dan ik gebruik.

Heb jij ook een Wileyfox Swift 2 Plus Blauw?